2013年7月13日星期六

Mocznika we krwi wynosi 49 i kreatyniny 2,2


Nie jestem na dializy, dializy było w zeszłym październiku 2003 od 2003 roku jestem ok w zeszłym tygodniu czułem się jakiś problem w moczu (burnning) Następnie udałem się do laboratorium. dla moczu D.R. i krew ureia i kreatyniny, znaleźli puss komórkę 12 do 15, Red Cell 3 do 4, a wszystko inne jest ok mocznika we krwi wynosi 49 i kreatyniny 2,2 co teraz ostrożności mam podjąć i jakie jedzenie i lek należy przyjmować.
O swoim problemie moczu, myślę, że jest to spowodowane przez ZUM.
Rada Food: niskotłuszczowy, o niskiej zawartości soli, ale o niskiej ilości wysokiej jakości białka, unikać wysokiej potasu owoce lub żywność.
Jaki jest twój poziom kreatyniny kiedy nie dializy w 2003 roku?
Myślę, że nie chcę tego robić dializy znowu, tak? Więc tylko dokładny sposób, aby zmniejszyć poziom kreatyniny jest naprawa komórek nerkowych poszkodowanym dobrze, to czynność nerek ulegnie poprawie i czy jakość życia będzie znacznie lepsze. Lepiej, aby podjąć systematyczną terapię w leczeniu nerki.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition