2013年7月11日星期四

376 mocznika i kreatyniny w 1.8


Moje numery to 376 mocznika i kreatyniny w 1.8. I nie moja krew testowany w dniu 2 stycznia 2013 r. i mój kok był 32, a moja Creat było 2,3 potem ja go zrobić ponownie Apr.15th 2013 i mojego Bun był 37, a moja Creat 1.8 było moje ciśnienie było 122/66, który był Ostatni raz miałem to zrobione na 25 czerwca 2013 Jestem 78.
Kreatynina jest metaboliczne odpady mięśni Wszystko co powinności być zawieszona przez nerki. Kreatynina nie wzrośnie, gdy nerki był tylko nieznacznie zmniejszona. I gdy wzrasta kreatyniny Oczywiście, nerek uszkodzenia zwykle więcej niż 50%. Kluczem leczenie wysokiej kreatyniny leży w blokowaniu further rozwój zwłóknienia nerek. Tymczasem naprawy patologiczną szkodę zwłóknienia wczesna faza i Przywracanie normalnego stanu funkcjonalnego nerek struktury organizacyjnej, kreatyniny zmniejszy się naturalnie w tym czasie.
Gdy znajdziesz kreatyniny nie są normalne, trzeba porozmawiać z lekarzem:
1 ile masz lat
2 Kiedy okazuje się, że masz wysoki kreatyniny
3. Jak jest ciśnienie krwi?
Następnie mogą one pomóc lekarzowi do analizy wymagań.
Jak zmniejszyć poziom kreatyniny?
1.Some leki mogą zwiększyć swoje stężenia kreatyniny, np. paracetamol, aspiryna.
W przypadku przyjmowania leków pozagiełdowym Pain Relief, zaniechania stosowania mogą obniżyć swój poziom. Na samym czasie pamiętaj! Jeśli chcesz zatrzymać mediciation, należy powiadomić lekarza Po pierwsze.
2. Dieta, trzeba zmienić dietę. Wysoko w diecie białka ma-wykazano zwiększenie stężenia kreatyniny we krwi. Spróbuj zmniejszyć spożycie mięsa i dodać więcej warzyw w diecie.
3.Jeżeli jesteś cukrzykiem, utrzymując poziom cukru we krwi pod kontrolą zmniejszy stężenia kreatyniny. Aby obniżyć poziom cukru we krwi, wykonywać przez 30 minut dziennie. Czy to pomoże utrzymać się dobrze i są zdrowe. Również pić osiem szklanek wody dziennie, aby wypłukać szkodliwe toksyny i obniżenie poziomu cukru we krwi.
4. Weź ziołowy suplement: takich jak cynamon, mniszka lekarskiego i żeń-szeń syberyjski. Wszystkie trzy okazały się niższe stężenia kreatyniny w niektórych ludzi. Można znaleźć większość Those ziołowych suplementów diety w GMC.
Wszelkie pytania można zadać bezpośrednio do mnie, a wtedy ja odpowiem Ci moją sugestię! Mój e-mail id: kidneycares@hotmail.com

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition