2013年7月13日星期六

Kreatynina: 5,5, mocznik 150



I wykrył problemy z nerkami od 2009 roku
Mój rekord zdrowia nie jest możliwe może zdobyć kopię, bo jestem w leczeniu w Assitence rządowym szpitalu jako pracownik.
I nie cierpi wysokiego nadciśnienia tętniczego krwi i zrobić kilka błędów otrzymujących złe traktowanie pochodzących z poszczególnych lekarzy
untill była kontrolowana w 2009 roku, ale?
Kiedy Wewnętrzny Lekarz mnie sprawdzić niektóre stuidies odpowiadających:
Kreatynina 5,9
Mocznik 280
te myśli moje nerki pracują źle
po kontrolowano moje wysokie ciśnienie krwi teraz 2013
Kreatynina: 5,5
Mocznik 150
Nie jestem cukrzyca (95), ale zawsze jestem anemia prawie 12,5 a czasem 12
Ja mieszkam w naturalny bez problemów tylko trzeba mieć dużo czasami i rozumiem moje bez tlenem są muscules lub białka, ponieważ czasami skurcze w nogach lub ramionach
Więc chcę odzyskać moje dobre funkcję o moje nerki Dr obliczyć mój glomular masę jako 25 oznacza 25% Dobre condiction moje nerki
i nefrolog Mistrz mówić będzie mi się waitng untill pochodzących w 15% do może zastąpić nową nerkę
Ci umieścić mnie martwić i zobaczyłem w witrynie zgodnie, że jest to możliwe, z powrotem dobry funkcja moich nerek
A teraz powiedz mi, co może polecić me.Tue Badanie moczu powiedział mi to normalnie, bez problemów same w prostata mam 2,1
W przyszłym miesiącu będziemy ćwiczyć mi USG o moim prostata bo moja nerka powiedział mi, postrzegane są normalnej wielkości
Przeczytałem informacje, które oferowane jest za pośpiech powiedzieć Twój Zaburzenia nerek jest spowodowane przez nadciśnienie, ponieważ musimy wziąć pod uwagę inną możliwość, że cierpią na przewlekłe zapalenie nerek przez długi czas, ale twój nie wiedząc o tym wcześniej.
"Tylko czekać, aż spadnie do 15%, a następnie zastąpić nową nerkę", dlaczego lekarz ma taki głupi pomysł?
Teraz masz jeszcze 25% funkcji nerek, skuteczne leczenie może poprawić czynność nerek, to czy jakość życia ulegnie poprawie, można cieszyć się życiem innych ludzi zdrowia, dializa lub przeszczep nerki będą unikać zawsze.
Dlaczego nie zapisać nerki od teraz? Przykro mi powiedzieć, że nie zgadzam się z lekarzem, myślę, że Twój lekarz sugestia jest bardzo głupi.
ponieważ mają ten sam cel, aby pomóc chronić nerki i uniknąć przeszczepu nerki, zróbmy wszystko.
W celu uzyskania zadowolony wynik leczenia, po pierwsze, trzeba uzyskać wyraźne rozpoznanie, choroba nerek jest podzielona na kilka różnych typów, takich jak nefropatia nadciśnieniowa, nefropatię cukrzycową, zapalenie przewlekłe, zespół nerczycowy i tak dalej. jaki rodzaj masz? to masz jasną diagnozę od lekarza?
Szczerze mówiąc, jak na swoim stanie, mam jeszcze kilka pytań, bo mam dwie hipotezy:
1. nefropatia nadciśnieniowa
jeśli sprawa należy do nefropatia nadciśnieniowa, należy cierpieć na nadciśnienie przynajmniej na 10 lat. jak długo cierpiał na nadciśnienie?
i masz częste oddawanie moczu w nocy?
masz problemy ze wzrokiem?
Czy na pewno badania moczu są prawidłowe? tam jest białko w moczu?
2. przewlekłe zapalenie nerek
jeśli cierpi na przewlekłe zapalenie nerek, nadciśnienie jest twój wtórnym do przewlekłego zapalenia nerek, gdyż nerki wydzielają rodzaj hormonu utrzymania Stabel ciśnienie krwi, gdy nerki są ranne, nerki nie wydzielają wystarczającej ilości hormonu utrzymać krew Ciśnienie stabilne, więc nadciśnienie występuje.
to jest pośpiech, aby ocenić, jaki rodzaj choroby nerek masz teraz, aftter przyjeździe do naszego szpitala, zorganizujemy jakieś testy medyczne w tym commone badań medycznych i niektóre naszego szpitala w specjalnych tets medycznych, to możemy uzyskać jednoznacznej diagnozy, a potem zaprosi co najmniej 10 profesorów trzymać spotkanie, aby z planu leczenia dla Ciebie.
opiera się na podobnych przypadkach, można podjąć systematyczny terapię tutaj w tym wyjątkowym zewnętrznym chińska terapia ziołowa, jamy chińskiej terapii ziołowych, ziołowych kąpieli stóp, coloclysis ziołowe, masaże, akupunktura i niektóre leki zachodnich.
trzeba zatrzymać się w naszym szpitalu co najmniej przez 15 dni, oferujemy jeden oddzielny pokój dla ciebie, i sugerują, trzeba wnieść o 12.000 PLN Oto w tym kosztów leczenia i opłaty pokojowej w naszym szpitalu, pls U waga nie robi 't zawierają koszt posiłków.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition