2015年8月25日星期二

Jak zastrzeżone mojej choroby nerek schyłkową

Mam nowotworów nerek w 2000 r., miałem operację w miejscowym szpitalu. W 2006 r.został zdiagnozowany z końcowym stadium choroby nerek w miejscowym szpitalu. Jamam zostały wiele szpitali przed sprawdziłem w Shijiazhuang szpitala choróbnerek, w tym niektóre marki Szpital w Szanghaju i Beijing. Lekarze zawszepowiedział mi, że jedyne, co mogłem zrobić to dializy lub przeszczepu nerki. Takbardzo mi smutno i moje trzy córki o zabiegi dla mnie do leczenia mojegomocznicy wszędzie w Szanghaju.
Pewnego dnia, kiedy przeszukałem internet w domu, znalazłem Shijiazhuang nerekchoroby szpital, który jest w szpitalu choroby nerek specjalne. Zdecydowałem sięspróbować, ale moje córki nie zgadzają się ze mną. Nie wierzą, było żadnychnajnowsze leczenie może leczyć mocznicy, ponieważ ekspertów w szpitalu Marka miałpowiedział, że żaden inny sposób, ale nerki transportu lub dializy. Ale w tymczasie, nie tak uważam. Czy istnieje szansa, nie powinno to dać. Więc w końcuprzyjechać tutaj z moich córek.
Co najbardziej mnie zdziwiło to że lekarz w szpitalu choroby nerek Shijiazhuangpowiedział mi, najnowsze leczenia może pomóc mi rezerwy mój mocznicy, więcpostanowiłem zatrzymać tutaj, aby spróbować jak było nie inne dobre sposobów dlamnie do leczenia mojego mocznicy. Po sprawdzeniu w szpitalu, wszystkichekspertów w tym szpitalu odbyło się spotkanie do omówienia mój stan i zrobić planmedycznych dla mnie, czułem się tak wdzięczny aż do teraz. Następnie postanowilitraktować mocznicy choć immunoterapii. Jak tam są zaawansowanych urządzeń itechnologii, takich jak immunoterapii i mikro-chińskiej medycyny, pomogli mirezerwy mój mocznicy pomyślnie. Tutaj chciałbym podzielić się niektóre czuje poużyłem mikro-chińskiej medycyny. Po pierwsze czuł się bardzo gorąco w moim cielei pocił tyle. Następnie był czerwony o skrzela i wszystkie moje naczyńkrwionośnych wydawało się poszerzyć i czuję się bardzo komfortowo. Mój lekarzpowiedział mi, że to pokazuje niesamowite efekty tradycyjnej medycyny chińskiej.Po około jednej usta mój kreatyniny został zmniejszony przez 102, i inne objawyzniknął.

Teraz jestem w dobrym stanie zdrowy a ja jestem tak szczęśliwy, aby zarezerwowaćmój Mocznica w Shijiazhuang nerek choroby szpital. Mam nadzieję, że wszyscyPacjenci z Mocznica można go zarezerwować na świecie.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition