2015年8月28日星期五

Co możemy zrobić dla pacjentów z 10 funkcji nerek

Zeszłym roku spotkałem dziewczynę w naszym szpitalu, jej twarz była pełna łez,kiedy stało się spotkałem ją, ona powiedziała mi, jej ojciec tylko miał 10 nerekteraz, on może zostawić ją w dowolnym momencie, czuła się bardzo smutne o tym.Było mi smutno, tak po powiedziała do mnie te słowa, zadałem sobie pytanie co mogęzrobić dla pacjentów z tylko 10 nerek.
Jakie są objawy, jeśli Pacjenci mają tylko 10 nerek?
Ogólne złe uczucia i zmęczenie
Świąd (świąd) i suchej skóry
Bóle głowy
Utrata masy ciała bez próby
Utrata apetytu
Nudności
Co możemy zrobić dla pacjentów z tylko 10 nerek?
Dla wielu osób z obniżoną nerek choroba nerek jest również obecny i będziegorzej. Poważne problemy zdrowotne występują, gdy ludzie mają mniej niż 25procent ich funkcji nerek. Gdy funkcja nerek spadnie poniżej 10 do 15 procent,człowiek potrzebuje jakiejś formy leczenie nerkozastępcze — albo zabiegioczyszczające krew, o nazwie dializy lub nerek przeszczepu do podtrzymaniażycia. Najnowsze leczenie pacjentów z 10 nerek jest immunoterapia, które łączą wsobie tradycyjną chińską medycynę i immunoterapii. Mikro-Chińska MedycynaOsmotherapy otarła się uzależnienie od hormonów.
Pacjenci będą wiedzieć to wyraźnie Jeśli traktowane przez hormon-mogą miećzależność od hormonu po użył hormonu przez długi okres. Mikro-Chińska MedycynaOsmotherapy można uniknąć uszkodzenia nerki. Ponadto mikro-Chińska MedycynaOsmotherapy można uniknąć tej niekorzystnej sytuacji poprzez wprowadzenie lekówna skórę, nie zaszkodzą ponownie funkcję nerek. Dla tych uszkodzonych komórek wnerkach immunoterapia mogą działać bardzo dobrze, nowe komórki można zamiastfunkcji komórek wewnętrznych w nerki.

Jeśli Twoi krewni są w tym przypadku teraz, jesteśmy tutaj aby pomóc Ci.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition