2014年12月14日星期日

Przypadku u pacjenta z końcowym stadium przewlekłej choroby nerek

W ubiegłym roku zdiagnozowano przewlekłą chorobą nerek podczas ciąży. Nie otrzymaleczenia w tym czasie. Następnego roku, poszła do szpitala, gdy znalazła obrzęk wjej nogi i powieki. Potem była z rozpoznaniem mocznicy, końcowym etapieprzewlekłej choroby nerek. Choroba postępuje tak szybko, że ona nie może goznieść. Jej dziecko był tylko jeden rok, i ona nie pogodzić do podtrzymania życiaw zależności od dializy. Towarzyszy jej rodziny, ona przyszła do szpitala choróbnerek Shijiazhuang.
Po otrzymaniu leczenie około miesiąca, ona wypisane ze szpitala. Napisała list dojej uczestniczy lekarz. Zawartość jest jak poniżej.
Byłem tutaj na miesiąc. W tym okresie lekarzy i pielęgniarek tutaj mi uczucie opowrocie do domu. Ja odczuwam ciepły.
Przed jest tutaj, ja jestem bardzo zmartwiony. Uzyskać mocznicy, który jestrodzajem raka Nieśmiertelny w opinii wielu osób. Czuję, że to niesprawiedliwe.Dlaczego zdarza mi sie choroby? Czy mogę odzyskać do normalnego? Ale po ichtutaj, mogę znaleźć nadzieję. Coraz więcej pacjentów odzyskać wokół mnie, któradopinguje mnie się. I zaczynają współpracować z lekarzami. Dzień po dniu uważam,że czuję się lepiej i lepiej.
a. obrzęk zmniejsza. Moja waga spada z 57kg do 50kg.
b. jakość snu zwiększa się oczywiście.
c. ilość moczu wzrasta z 800ml do 2100ml.
d. interwał dializy przedłuża. Po pierwsze muszę zrobić dializy co 3 dni, terazprzychodzi do każdego 5days. Wierzę, że I można się pozbyć do dializy kiedyś.

Dziś rozładuje tutaj. Jestem wdzięczny do lekarzy i pielęgniarek tutaj. Naprawdęuważają mnie za swoich przyjaciół. I dają szczęśliwe życie. Nareszcie mamnadzieję, że wszystkich pacjentów z chorobą nerek odzyska wkrótce!

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition