2014年12月14日星期日

Odpowiedź na pytanie pacjenta choroby nerek

Jeden z pacjentów: jestem tylko 22 i właśnie rozpoznano z etapu 2 przewlekłachoroba nerek (PCHN)... pomocy? Już właśnie wróciłem do domu z lekarzy i wykrytou mnie to i nie wiem czego się spodziewać. Mam 22 lat, mam dwoje wspaniałychdzieci i po prostu wyszła za mąż. Lekarz powiedział, prawie jeść tak dużo jak to możliwe, ponieważ moje mięśnie masa jest niski i jestem bardzo malutkie (5 ' iteraz 92 kg). Ja już utraty wagi stale choć jem cały czas. Miałem zamiar umieścićmnie na leki, aby pomóc utrzymać białka z wycieki w moim moczu ale może obniżyćciśnienie krwi i już jest mój niski...92/64 dzisiaj... to wykluczone. Wrócić wciągu 6 miesięcy dla sprawdzenia i pracy we krwi i powiedziała, że przyjść każdejchwili jeśli czuję, że jestem coraz gorzej. Co powinno być szukam? Już jestemzmęczony, cały czas, oddawania moczu 2 - 3 razy / godzinę i jeszcze w nocy, itp.
Wszelkie sugestie i porady będzie mile widziana. Dzięki!
Dosłownie spojrzał na każdej stronie związane z tą chorobą i wiele pytania mojenefrologa. Ja szukam bardziej osobiste doświadczenia

Odpowiedź lekarza: Przykro mi to słyszeć. Białkomocz będą powodować ciężkąobrzęki, skąpomocz a nawet niewydolności nerek. W tym przypadku medycynyzachodniej, po prostu usuwa objawy. W rzeczywistości wielu pacjentów z PCHN iśćdo szpitala żeby przeżyć i wyeliminować białkomocz. Niektórzy ludzie po prostujeść więcej żywności, aby zrekompensować białka do moczu, tak jak w Twoimprzypadku. Ale problem jest, że nie może być całkowicie rozwiązany. To jest po prostu jak maszyna. Kiedy olej jest uszkodzony, jeden tylko karmi więcej oleju,aby to działało. Jednak maszyna działa w porządku. Chodzi o to, jak naprawić poluoleju, tak że nie ma żadnych wycieków więcej. Radzę spróbować medycyny chińskiej,która jest pochodną naturalnych roślin z mały efekt uboczny. Dużo klinicznejpraktyce okazało się, że mikro-chiński lek jest skuteczny i wygodny. Skutecznerecepty, choroby nerek, zniszczone superfinely. Następnie przy pomocy urządzeńosmozy i skuteczne penetranta, skutecznych leków przenikają do uszkodzenia nerekprzez zewnętrznych aplikacji. Mechanizm terapeutycznej tej terapii jestblokowanie zwłóknienia nerek, naprawy uszkodzonych komórek wewnętrznych, nerek iodbudowuje strukturę normalne nerek i zdając sobie sprawę z tych celów opiera sięna efekty lecznicze medycyna chińska jak rozszerzanie naczyń krwionośnych,przeciwzapalne, przeciwzakrzepowe, zapobieganie lepkości krwi i degradacjimacierzy pozakomórkowej. Tylko wtedy, gdy uszkodzenia nerek jest przywracany,można odzyskać pacjentów. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt znami online lub napisz do nas na mnie. Najlepsze życzenia.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition