2014年12月14日星期日

Prawdziwa historia w szpitalu chorób nerek Shijiazhuang

Kilka dni temu, kiedy przeszło przez sali obsługi, było coś przyciąga moją uwagę.Stary człowiek, który nie wyglądał bogaty, wyjął pieniądze z kieszeni, a następniedał pieniądze, aby lekarz stojący obok niego. Mówił do lekarza z łzy na twarzy.Podszedł do nich. Wtedy usłyszałem ich komunikacji.
"Proszę o pomoc moja córka. Ona jest taka młoda; Mam dość pieniędzy, aby zapłacićrachunek. Proszę, nie mogę, nie mogę pozwolić jej..."stary człowiek powiedział chokingly i mocno uchwycić ręka lekarza.
"I 'm so sorry, wujek. Twoja córka powinna przyjęły leczenia wcześniej. Jest zapóźno. Proszę odłożyć pieniądze.", powiedział lekarz. Widziałem, że oczy lekarzabyły czerwone, jak również.
Potem przyszła młoda dziewczyna. Ona odłożyć pieniądze powoli, a następnie zwróciłsię do lekarza i podali sobie ręce z nim.
"Bardzo dziękuję i dziękuję za wszystko co zrobiłeś dla mnie. I będzie dobrze."Dziewczyna powiedziała słodko.
"Tato, chcę wrócić do domu. Czuć dużo lepiej teraz."powiedziała do staregoczłowieka. I potem odbędzie się rękę ojca i go pozostawiając obsługiwane. Gdyprzeszedł przede mną, byłem w szoku. Uśmiech na jej twarzy był tak piękny. Nagleniekontrolowane łzy spadł z moich oczu.
Potem lekarz powiedział mi, że dziewczyna ma przewlekłe choroby nerek, którepoczyniły w końcowym etapie. Jej nerki były absolutnie martwiczych. To było zbytpóźno na leczeniu.
Przewlekła choroba nerek jest bezobjawowy we wczesnej, więc pacjentów są trudnedo wykrycia go. Gdy pojawią się objawy, choroba może postępuje w etapie 3 lub 4etapie przewlekłej choroby nerek, które mogą być traktowane przez immunoterapii imikro-Chińska Medycyna Osmotherapy. Pacjentów należy przyjęcie odpowiedniegoleczenia w czasie. Nie przegap szansy na odzyskanie.

Aby uzyskać szczegółowe informacje może zasięgnąć opinii eksperta online lubnapisz do ckdsite@hotmail.com. Będziemy Państwu profesjonalne analizy i zrobićodpowiednie leczenie dla ciebie propozycję.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition