2014年9月20日星期六

Pacjenci z CKD Stage 4 odzyskuje tutaj

Imię i nazwisko: Johnson
Kraj: Ameryka
Wiek: 83
Diagnoza: CKD etap 4, przewlekła niewydolność nerek spowodowane nadciśnieniem nefropatii
Historia choroby:
35 lat temu, w badaniu fizykalnym, dowiem się, że mam wysokie ciśnienie krwi, które było tak wysokie, jak 170/100 mmHg. W tym czasie, nie mogłem czuć żadnego dyskomfortu, więc biorę tylko w pewnym hypertensor. Od tego czasu, ciśnienie może być również kontrolowana.
Jednak 6 lat temu, mój stan będzie poważny. Moja funkcja nerek staje się nienormalne.Kreatyniny w surowicy wynosiło 1,6 mg / dl. Boję się. Zaczynam brać w jakimś leku doustnego. Jednak trudno jest kontrolować. W roku kreatyniny w surowicy jest wyższe niż 2,4. Nie mogę się doczekać albo zrobię nerki. Na szczęście okazuje się, że Szpital Shijiazhuang choroba nerek robi immunoterapii, i nie jest też chińskie zioła, które przyciąga przyjechać do Chin.

W szpitalu Shijiazhuang choroby nerek, badanie powiedział mi, że jest wiele toksyn, które nagromadzone w organizmie, co oznacza, że ponad połowa nerek jest uszkodzony. Biorę Micro-Medycyna chińska Osmotherapy, która może mi pomóc sprzątać takich toksyn. Kilka dni później, czuję efekt. Moja twarz zamienia się trochę czerwonawy i czuję energiczny. I nawet czuję, że krew płynie gładko, w moim ciele. BUN spada z 16,4 do 13,4 i kreatyniny w surowicy zmniejsza się z 202 do 174. Chińska medycyna jest tak cudowne. Immunoterapia jest cud, jak również.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition