2014年9月20日星期六

Jak radzić sobie z niewydolnością nerek po przeszczepie nerki

Nazwa-Buyan Płeć-kobieta Wiek-54 Kraj-Mongolia Diagnosis- niewydolność nerek po przeszczepie nerki
Historia pacjentów
Jestem pacjentów walczących z chorobą nerek przez 36 lat, nie można oczekiwać, jak zdałem to 36 lat.
Kiedy miał zaledwie 18 lat, gdy inni korzystają z najpiękniejszych dni w życiu, zacząłem cierpieć stanowią choroby nerek. Znalazłem to w badaniu fizykalnym. Miałem ciśnienie tak wysokie, jak 220/120 mm Hg, nerek jest mniejsza niż wcześniej, kreatynina wzrosła do 700 umol / L. Lekarz powiedział mi, że zagrożenia życia w każdym momencie. Bałem się zostawić członków mojej rodziny, moja droga mamo i tato. I również powiedział, że nie było innego wyboru, ale do dializy lub przeszczepu nerki.
Moje warunki coraz gorzej, znalazłem mój Donator nerek i ja nerki. Chociaż niestety koszmar się ponownie, moja nowa nerka miała problemy ponownie. I cierpiał na niewydolność nerek po nerki.
Wiedziałem, że nie mogę przyjąć ponownie przeszczep nerki, teraz moje ciało nie może znieść odrzuceniu po przeszczepach nerek. Muszę znaleźć skutecznego leczenia niewydolności nerek, po przeszczepieniu nerki.
Leczenie niewydolności nerek po przeszczepie nerki
Niektórzy z moich przyjaciół powiedział mi Shijiazhuang choroby nerek był profesjonalny szpital szpital choroba nerek, która była również największa choroba nerek szpital w Chinach. Następnie sprawdzane w tym szpitalu z moich nadziei na życie.

Wiedziałem, że leczenie tutaj bardzo różnił się od innych miejsc, łączą w sobie zalety tradycyjnej medycyny chińskiej i zachodniej medycynie doskonale. Teraz moje ciśnienie krwi jest stabilny, a wszystkie objawy wydali. I choć Bóg błogosławi mnie są, prowadząc mnie do Shijiazhuang choroby nerek szpitala.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition