2014年9月20日星期六

Micro-Medycyna chińska Osmotherapy mój etap 4 CKD

Imię i nazwisko: Brennan John Kraj: Amerykańska Wiek: 83 Diagnoza: stadium 4 PChN
Dlatego przychodzę do Chin
35 lat temu, znalazłem mam nadciśnienie w badaniu fizykalnym.Ciśnienie krwi może być tak wysoka jak 170/100 mmHg. Nie znalazłem żadnych wygodne takie jak ból głowy lub zawroty głowy, lub niektóre rzeczy nie tak z moimi oczami. Lekarze dali mi jakiś lek na obniżenie wysokiego poziomu kreatyniny. Moje ciśnienie krwi jest dobry w tym czasie.
6 lat wcześniej, mój stan zdrowia pogarsza się, a co gorsza, nerek spadła znacznie. Kreatyniny wyniosła odpowiednio 1,6 mg / dl. Mam straszne o tym i wziąłem też trochę doustnie lek. Ale mój poziom kreatyniny ma wyżej i wyżej. Myślałem, że nie mogę dłużej czekać. Innych mądrych mam zrobić przeszczep nerki. Szukałem do skutecznego leczenia dla mojego etap 4 przewlekłej choroby nerek w szpitalu Shijiazhuang choroby nerek.
Etap 4 leczenie przewlekłej choroby nerek w Chinach
Zrobiłem szczegółowe kompleksowe badanie po Sprawdziłem w Shijiazhuang choroby nerek szpitala. Nie wierzę, że istnieje tak wiele toksyn w moim organizmie. Lekarz powiedział mi, tutaj większość funkcji nerek traci. I myśl nerek barbotowano tak wysokiego stężenia toksyny, nie jest dziwne pacjenta stwierdzono choroby! "

Lekarz prescripted tradycyjna medycyna chińska dla mnie, aby mi pomóc pozbyć się toksyn w moim ciele, to mam trzy razy Micro-Medycyna chińska osmothrapy dzień. Mam hared z niesamowitych efektów tradycyjnej medycyny chińskiej przed, ale to jest mój pierwszy raz ja. Mam rumianą twarz i pełne energii. Czułem, jak krew płynie w mnie, ja mam lepszy apetyt, BUN mmol / l opuszczał od 16,4 do 13,4, kreatynina spadła z 202 umol / l do 174. Nie mogę uwierzyć, że to może się tylko w jeden miesiąc. Tak niesamowity Micro-medycyna chińska jest, będzie Powiedziałem wszystkich moich przyjaciół z chorobami nerek i pomóc im pozbyć się bólu spowodowanego CKD.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition