2014年9月20日星期六

Indyjski Pacjent z Nefropatia cukrzycowa odzyskuje

Nazwa: Tuleja
Wiek: 50
Kraj: Indie
Diagnoza: Nefropatia cukrzycowa
Historia choroby:
Mój ojciec zmarł z nefropatią cukrzycową. W tym roku, jestem 40. Obawiam się, że ja go do tego, bo mam cukrzycę, jak również i w tym czasie mój poziom cukru we krwi było tak wysokie, jak 275 mg / dl. 5 lat temu, zacząłem odczuwać ból głowy. Wzrosły moje ciśnienie krwi, jak również. Zdaję sobie sprawę, że naprawdę potrzebują leczenia.
Jestem kupcem. Wiem o Chinach podczas robię interesy. Wiem, że w Chinach istnieje wiele tajemniczych i cudownych rzeczy, w tym medycyny chińskiej. Więc przyszedłem do Chin.
Kiedy przyjechałem tutaj, mam poważne obrzęki w nogach i rękach. Po naciśnięciu, nie będzie pit. Moja skóra jest również jasne. Ponadto, mój poziom cukru we krwi i ciśnienie krwi są zarówno nie stabilny. W tym czasie, kreatyniny był 2.1mg / dl, BUN było 59 mg / dl, mocznik był 5,3 mg kwasu / dl, GFR 29.7ml / dl ".
Po Jestem w szpitalu Shijiazhuang choroby nerek, otrzymałem Micro-Medycyna chińska Osmotherapy i immunoterapii. CREA jest 129 mmol / l, BUN 9,9 mmol / l, a mój poziom cukru we krwi jest stabilny.
Przede wszystkim, Immunoterapia zmienił mnie. Czuję się świeża. Moja żona zasugerowała, że następnym razem, kiedy wracam do Chin w interesach, mogę zrobić immunoterapii ponownie.

W szpitalu Shijiazhuang choroby nerek, są choroby nerek u pacjentów z całego świata. To jest tak jak małych narodów zjednoczonych. Możemy komunikować się ze sobą w języku angielskim. Jesteśmy przyjaciółmi, a my jesteśmy tu szczęśliwi.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition