2015年7月27日星期一

Odzyskuje Itana z 15-letni cukrzyca choroby nerek z Papui-Nowej Gwinei

Itana jest cukrzycy pacjent z Papui-Nowej Gwinei od 15 lat. Tylko w lutym tegoroku zdiagnozowano niewydolność nerek. Tylko w lutym tego roku Itana zostałpoinformowany przez swojego lekarza, że jej nerki nie radzą sobie dobrze i odtego momentu do dużo, umieszczono ją w swoim własnym kraju.
W marcu spojrzała Internet. W tym momencie zdała sobie sprawę, że ma szpitala wChinach, które można leczyć tej choroby bez konieczności przechodzenia przezdarczyńców z komórek macierzystych terapii. Która miała jej przyjść do szpitalachorób nerek Shijiazhuang. Przed przyjazdem tutaj, powiedziała, że ona w szpitalukilka razy. Ze względu na sytuację, którą była w była bardzo chora, bardzo słabe iduszność, brak ciepła i tyle. Poszła przez wiele kłopotów. Straciła wszystkiewagi, który miał zdobyła. W tym czasie była 60 kg. I wtedy ona zmniejszona iposzła do 55kg. Znowu było leków, biorąc pod uwagę, żeby umieścić mnie z tychnagłe bóle, które ona przechodzi.
Udało jej się dotrzeć i być na jej nogi znów." Jestem 56 kg w tej chwili." Onapowiedziała. To idzie w górę i w dół. Miała ona była na dializy i myślała, że pozanią, normalne leczenie, która miała był dializy. "Należy powiedzieć, że to jestnajważniejsze, bo to robi naprawdę odnoszące się do nerek, tak że dializy byłnaprawdę cierpienia, kiedy został obsługujących go, przez to."
Itana powiedział również, że w ich własnych krajach, nie mają niezbędneurządzenia i technologię do leczenia tej choroby. Mają one być z kraju, takich jak Wielka Brytania, Singapur, Malezja lub Chiny. Papua Nowa Gwinea jest krajemrozwijającym się. W kraju są tylko 2 szpitali, które mają maszyny do dializy.Więc to jest bardzo trudne w leczeniu nerek problem w ich własnym kraju. Itana: "poszedł za pośrednictwem Internetu i zdarza się znaleźć ten Szpital w Chinach wmarcu. Kiedy zobaczyłem, że przechodzą przez terapii komórkami macierzystymi imedycyny chińskiej, w moim przekonaniu mają do czynienia z ziołami i kocham tegozioła. Zioła, które zostały dokonane w Ameryce i został wysłany do mojego kraju.Kupiłem je w sklepach. Kiedy zobaczyłem, że jest to ten rodzaj szpitala, byłowięcej niż przygotowałem tu."
Terapii komórkami macierzystymi - "nigdy nie słyszałem o tym w całym życiu"
Jak wspomniano przez męża: Kiedy zdiagnozowano niewydolność nerek, mamy tylkodwie opcje: pierwszym z nich jest przeszczep nerki, który miał się odbyć wMalaya; Druga opcja ponownie od lokalnego lekarza było przybyć. Komórekmacierzystych nigdy nie słyszałem o tym w całym moim życiu, a jego postęp pomócwielu ludzi. Przez moja żona była możliwość dostępu do Internetu zebranewszystkie informacje dlaczego przyszliśmy tu. W rzeczywistości mój miejscowylekarz poradził nam przyjść zamiast podróży na Malajach do przeszczepuofiarodawcy."
Leczenie w szpitalu chorób nerek Shijiazhuang, Chiny
Itana, towarzyszy jej matka i mąż, przybył do szpitala choroby nerekShijiazhuang, Chiny na 9 marca. Otrzymała 2 zabiegi pępowinowej komórekmacierzystych i mezenchymalnych komórek macierzystych, mikro-chińskiej medycynyOsmotherapy, we krwi oczyszczenia, hemoperfusion, dializy, 2 wymiany osocza.
Po zabiegach:
"Czułem, że byłem z powrotem jako 16-letnia osoba"-leczenie po terapii komórkamimacierzystymi
Ulepszenia rozpoczęły się w pierwszych dniach leczenia. Ona nie będzieprzekazywał na dializy już, że był najbardziej znaczących poprawy jakości życiapacjenta.

Itana znaleźć zmiany analizując: "Kiedy miałem leczenie terapia komórkamimacierzystymi w zeszłym tygodniu, czułem się bardzo energiczny i do tej pory,czułem tak silne znacznie lepiej, niż po przyjeździe tutaj. Czułem, że byłem zpowrotem jako 16-letnia osoba, mój jest 52 lat teraz. Jestem rodzaju coraz kilkakilogramów na mojej twarzy teraz. Mam na myśli że jestem coraz wzrok."

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition