2015年7月27日星期一

Grecki pacjenta z choroby policystycznych nerek w Chinach

Cześć! Każdy z nich! Nazywam się Stafenose i pochodzę z Geek. Ja jestem 44 rokużycia. Zdiagnozowano choroby policystycznych nerek (PKD) 2 lata temu. Przed japrzyby³y w Shijiazhuang nerek choroby szpitala, miałem bardzo wysoki poziomkreatyniny. Byłem tak martwisz.
Zanim przyjechałem do szpitala chorób nerek Shijiazhuang, zapytał jeden z moichklientów, którzy są choroby nerek leczonych tutaj jeśli Szpital jest dobry wleczeniu choroby nerek. Powiedział mi, Shijiazhuang szpitala chorób nerek jestbardzo dobry szpital, więc postanowiłem przybyli tu w leczeniu mojej chorobynerek. Po sprawdzeniu w Shijiazhuang nerek choroby szpital, znalazłem takdobrego środowiska, tak dobrych lekarzy, pielęgniarki tak dobre i tak dobrezabiegi dla mojej choroby policystycznych nerek (PKD), wrócę tutaj w 3 miesiąceaby kontynuować leczenie.
Po sprawdzeniu w Shijiazhuang nerek choroby szpital, byłem traktowany przezspecjalne zabiegi mikro-chińskiej medycyny Osmotherapy i terapii komórkamimacierzystymi. Po jeden miesiąc i pół mój poziom kreatyniny było obniżenie, z4,25 do 3.4, więc mam bardzo dobre leczenie tutaj.

Jestem bardzo zadowolony ze skutecznych metod leczenia tutaj. Mam nadzieję, że Shijiazhuang nerek choroby Szpital może pomóc więcej pacjentów z PKD. Co chcępowiedzieć to że należy dać szansę do tego szpitala, aby poprawić swoje zdrowie ilepsze życie. Wielkie dzięki Shijiazhuang nerek choroby szpital.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition