2015年2月23日星期一

Pacjent z GFR 5% wraz z innymi chorobami

Pacjent: Moje ostatnie badanie krwi jest ponad 4 miesiące. Mój lekarz w USA nie jest i nie biorąc nefrolog bardzo dobrą opiekę mnie. Jestem bardzo chory z CKD.I również reumatoidalne zapalenie stawów, neuropatia obwodowa, Fibromialgia, choroba Sjogrena, i Vestibulitis. Wszystko od 2000 roku mam CKD w marcu 2007 roku o konieczności wysokiej zastrzyków metotreksatu na RZS i reumatologa brakowało oflagowany badanie krwi, że moje nerki niepowodzeniem. W 2008 roku mój ostatni GFR był 31. Wcześniej był 21. W szpitalu jest to 5%, to jest prawda. Co możesz zrobić dla mnie?
Email:kidney-symptoms@hotmail.com
Lekarz: Jest mi przykro słyszeć o swojej chorobie, ale możesz być pewny, że zrobię co w mojej mocy, aby pomóc.
Jako specjalny choroby nerek szpitala, posiadamy największą skalę w dziedzinie Nephropathy w Chinach. Kontrola zaawansowane Sprzet wraz z doświadczeń lekarzy, jak i obsługi klienta-centered gwarantuje, że będzie niewątpliwie uzyskać skuteczny i przyjemny zabieg doświadczenie w naszym szpitalu. Wszystko może się martwić nie istnieją w naszym szpitalu.
GFR 5% wskazuje na wprowadzeniu do CKD Stage 5, lub możemy powiedzieć, że są teraz w późniejszym stadium schyłkowej niewydolności nerek (ESRD). Na tym etapie, szybkie leczenie powinno być prowadzone albo życie może być zagrożone. Używamy immunoterapii, najnowsze i zaawansowane leczenie w zakresie chorób nerek, radzić sobie z tych powikłań spowodowanych schyłkową niewydolnością nerek, jak również naprawy uszkodzonych nerek w tym samym czasie.
Wiele innych chorób można wymienionych, takich jak reumatoidalne zapalenie stawów, neuropatia obwodowa, fibromialgii, chorób Sjogrena i Vestibulitis są powikłania ESRD, innymi słowy, większość z nich, jak większość chorób nerek, jest także w immunoterapii chorób. Więc Immunoterapia jest także skuteczny dla nich.

Więc dla tego pacjenta z GFR o 5%, a także innych chorób, mamy nadzieję, że może natychmiast otrzymywać najlepsze leczenie, jak również najlepsze usługi, ponieważ twoje choroby są bardzo poważne i nie ma czasu na marne.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition