2015年2月16日星期一

Jak traktuję przewlekłą chorobę nerek?

P: Niedawno zdiagnozowano przewlekłą chorobą nerek. Mam również walczy złe prawo w dole pleców miesięcy. Moje plecy skurcze i to boli naprawdę źle, kiedy zginać. Czasami trwa to mi dech nawet poruszać, gdy mój tył spasming tak źle. Czy to objaw przewlekłej choroby nerek? To jest moje nerki, który rani i nie moje plecy? Jak traktuję przewlekłą chorobę nerek?
Email:kidney-symptoms@hotmail.com
D: To zależy od dokładnej przyczyny choroby nerek, i istnieje wiele z nich. W większości przypadków, przewlekła choroba nerek jest cichy, ma objawy fizyczne w ogóle, i występuje tylko na początku, ale badania krwi.
W kilku warunków, na przykład niektórych torbieli chorób nerek, torbiele mogą powodować znaczny ból, a nerki tracą, ponieważ funkcję torbiele zastąpi zdrowego funkcjonowania tkanek. Tak więc w takich rzeczy niewydolność nerek jest wynikiem innej choroby.
To niemożliwe, aby wiedzieć, bez pewnych wyników badań krwi i może raportów z badania USG lub TK. Ale podejrzewam, że w twoim przypadku, choroby nerek jest jeden warunek, a ból pleców jest zupełnie odrębna kwestia.

Istnieją trzy specjalne zabiegi w Shijiazhuang choroby nerek szpitala są Immunoterapia, Immunoterapia i Micro-Medycyna chińska Osmotherapy. Te zabiegi pomogły wielu pacjentów zastrzegają przewlekłą chorobę nerek. Więcej szczegółów można uzyskać od ekspertów na linii za darmo.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition