2014年11月21日星期五

Jeden pacjentów z CKD, którzy mają tylko jeden miesiąc na hodowli żywego "dobre" dni

Żyję dla tych "dobre" dni. Usłyszałam te słowa z jednego pacjentów z CKD, którzy mają tylko jeden miesiąc życia.
Istnieją pewne słowa, które mówią o mnie, mam nadzieję, że mogą być niektóre z pomocą dla pacjentów, którzy wciąż walczą z CKD. Chcę powiedzieć pacjentów z CKD, nigdy nie poddawaj się swoją nadzieję. Nowy zabieg można zaoszczędzić! Wielu pacjentów, takich jak Ty, żyją do każdego dobrego dnia!
Pacjenci słowa: Żyję dla tych "dobre" dni. Dzień po dniu, dializa jest Zmniejszanie moim życiu. Statystyki mówią, że już jestem na dializy więcej szkód odbywa się do mojego serca, naczyń krwionośnych i innych narządów. W naszej jednostce 104 pacjentów +/-, 5 osób zginęło w ciągu ostatnich 5 miesięcy. Niektóre zostały osłabione przez proces i jakiegoś narządu, zwykle serca, dał się.Niewielu dało się i po prostu przestał przychodzić. Samobójstwo przez apatię. My pacjenci rozwijać koleżeństwa. Przecież wszyscy jesteśmy w tej samej łodzi. Rozmawiamy o naszych dzieci, mówimy o przeszłości życia i rzeczy jesteśmy bardzo zadowoleni. Dzielimy wskazówki i smutki.
Dla mnie, jestem zadowolony z życia, jakie prowadził. Mam wspaniałego syna i dwie "chłopców", które stały się moi synowie. Jednym z nich jest z Brazylii, obecnie w Polsce, a później mieć syna.Druga w Chinach. Jego syn jest 4 o być 5. Jestem dziadka pseudo.
Jestem na dwóch listach przeszczepów. Mam nieco ponad rok na obu. Ale to oznacza, że ktoś musi umrzeć, zanim mogę otrzymać przeszczep. Kiedyś myślałem, że o typu "O" krew była świetna, ponieważ tak wielu ludzi ma to najczęstszy typ. Ale również problem. Wydaje się, że typ "O" dawcy może dać do innego typu krwi, ale typu "O" odbiorcy mogą otrzymać tylko nerkę od typu "O" dawcy. To sprawia, że te nerki popytu.
Jestem więc inicjowanie polowanie na nerki. Mam dużo do zrobienia zanim umrę. I nie masz listy wiadro ale moja lista nie jest listą śmierć to lista rzeczy, które chcę zrobić, a ja czekam na przeszczep.
Wszystkie słowa powyżej pochodzi od pacjenta CKD, który ma tylko 30 dni życia. Chcę tylko podzielić się tym artykułem ze znajomymi i ich podzielić się tym z przyjaciółmi, a może, być może, znajdziesz skuteczne leczenie może pomóc, takie jak immunoterapia i immunoterapii terapii.

Bóg pobłogosławi wszystkie proszeni pacjentów z CKD.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition