2014年3月12日星期三

Zna diagnozy etapie 3 CKD

P: Jestem 56-letnia kobieta bez historii żadnych problemów fizycznych. Ważyłem około 246 funtów na początku tego problemu i teraz ważą około 188 kilogramów. Biorę florsidiimined? i kolejny diaurectic że ma zachować mój up potasu. Około 8 miesięcy temu i opracował zespół cieśni nadgarstka zarówno w ręku, a ja też zaczęły puchnąć w nogach i rękach Moje ciśnienie krwi jest dość konsekwentnie 110/70 lub niższe. Moja glukozy zostało około 105 na każdym teście laboratoryjnym. Moja kreatyniny wynosi 1,3 i jest w ten sposób w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Wzięli prześwietlenia klatki piersiowej, a doppler ultradźwięków do R / O diesease serca, a ultral dźwięk na moje nerki, który powiedział, że moje nerki były sligtly większe niż 10 cm, ale że nie było masy na prawej nerce. Ja wtedy miałem TK, które nie znaleziono żadnych masę, ale to moja śledziona wydaje się być powiększony.
Wszystkie inne próby inne thanlow potasu, zostały w normalnym zakresie. Mój lekarz zaproponował żadnego wyjaśnienia dla tego i innych niż diurectic i oglądania mojej soli intalke nie mam następujące każdego rodzaju planu leczenia. Czy jest coś nie powinienem robić?
D: Jestem trochę niepewny co do rzeczywistej diagnozy. Wydaje się, że nie mogą mieć rzeczywiste rozpoznanie. Ciśnienie krwi jest pod kontrolą więc wszystkich przyjmowanych leków moczopędnych wydaje się być bardzo dobrze pracuje albo biorą je z innego powodu.
Oto niektóre objawy CKD 3, takie jak obrzęk, zmiany w moczu, takich jak czas i kwot, niedokrwistość, bóle pleców i wysokie ciśnienie krwi i wysokie ciśnienie krwi.

Lepiej mieć badanie do szpitala, jeśli zdiagnozowano przewlekłą chorobą nerek, trzeba podjąć działania już teraz.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition