2014年3月12日星期三

Jak zarezerwować etapie CKD 3 przez komórki macierzystej

Chciałbym najpierw porozmawiać pewne rzeczy o moim mężem. Mój mężulek właśnie zdiagnozowano CKD Stage 3. To wszystko jest po prostu "rozkładanie", więc jestem w trakcie nauki o stylu życia, niskiej białka, jak praca nerek, itp.
Miał "małe wskazówki", że coś było nie tak z biegiem lat, wysoki poziom kreatyniny był najbardziej konsekwentny. Kilka lat temu został wysłany do specjalisty nerek, ale powiedziano mi, że nie ma chorobę nerek. On po prostu przełączył lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w związku z przeniesieniem i ten nowy doc powiedział mu bez ogródek, "choroby nerek" i wysłał go do nefrologa, który potwierdził.
Wraca do niego w tym miesiącu do wyników testów zrobił.
Co mi się ciężko jest uzyskiwanie energii wzrośnie do tego okazji. Byłem non stop z jakimiś dość stresujących wydarzeń w moim życiu od stycznia i po prostu zaczął myśleć, że to koniec i mogę wreszcie odetchnąć. Teraz to.
Wiem, że wstaję do niego, ale na pewno szkoda, że ​​nie musiał. Wystarczy zamawiania książki kucharskiej było męczące. Fuj. To brzmiało tak, to w porządku, aby myśleć o sobie i jak CKD mężulek będzie / ma wpływ zarówno z was. Grouphug:
, Co nie wystarczy książka kucharska zamówić? Właśnie ten z każdego libray na nerki stron internetowych rozmów o.
Do tej pory nie jestem pewien (nie wiem gdzie do jeszcze większych zmian w eatting) o kilka receptur w nim. Nadal czekam na wyniki badań i nie mają plan leczenia, który wymaga wiele.
Musiałem się zatrzymać mój Celebrex zatrzymać żadnego więcej strat nerek i celem jest, aby moje ciśnienie krwi poniżej 120/80, przestrzegając nie więcej niż 2 g soli dziennie. Więc zrobiłem to.

Moja choroba była naprawdę poddanych terapii immunoterapii w Shijiazhuang choroby nerek szpitala, którego historia jest więcej niż 26 lat, a który jest profesjonalnym nerek szpitala, sprawdziłem tutaj już od ponad 10 dni, a czuję wyraźne zmiany w naszym organizmie. Teraz jestem w dobrym stanie.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition