2016年5月9日星期一

  Wspomnienia z See-off partii


  Nie pamiętam, kiedy zaczynamy mieć zwyczaj, że gdy pacjent opuścić nasz szpital, on lub ona będzie zorganizować imprezę. Choć nie ma muzyki, nie ma światła, a nawet nie jest duże miejsce do tańca w szpitalu, zarówno pacjenci, jak i personel medyczny spodoba. Uważamy imprezę jako początek zdrowego życia dla pacjenta, która będzie odprowadzać z naszego szpitala.
  Wiadomym jest, że ludzie wezmą udział w imprezie, kiedy są szczęśliwi. Jednak, jako lekarz, kiedy bierze udział w każdej imprezie, czuję się smutny, bo wiem, że nie zobaczymy siebie przez długi czas. Zazwyczaj pod koniec partii w szpitalu, moi pacjenci będą mówić coś u nas ze łzami w oku. Po jednym zabiegu miesięcy, mamy traktować siebie jak członków naszej rodziny. Oni są zawsze za sprawą naszych zabiegów, w rzeczywistości to one nauczyły nas wiele, a ja muszę być im wdzięczny. Dzisiaj, po zakończeniu partii, przypomniałem sobie jedną z moich pacjentów, Amen.
  Amen jest indyjska młody człowiek, który ma niewydolność nerek, ponieważ był 18 lat. Po spędzeniu prawie 10 godzin na planie, pociągiem i samochodem, przybył do naszego szpitala w godzinach wieczornych. Przed widząc go, czytałem jego raporty z badań i miał ogólną wiedzę na temat jego stanu. Szczerze mówiąc, jego stan był poważny jego stężenia kreatyniny w surowicy był bardzo wysoki i nie miał moczu na trzy miesiące. Poprosiłem pielęgniarkę, aby przygotować wózek inwalidzki dla niego bo myślał, że to długa podróż z Indii do Chin. Jednak, gdy przybył do naszego budynku D, nosił ciepły uśmiech na jego twarzy. Rozmawiałem z nim w moim złym języku angielskim: "Jak się czujesz mile widziane.?" "Och, jestem w porządku proszę nie martw się o mnie, bo ja wierzę można przynieść zdrowie mi" Uścisnął mnie mocno... Choć mam traktować wielu pacjentów z bardziej ciężkim stanie, nie miałem pełne zaufanie pacjentów do leczenia każda choroba nerek jest skomplikowany i zawiły. To była jego pełna wiara przyniosła mi zaufanie, które sprawiają mi aby dowiedzieć się więcej o tej chorobie. Za każdym razem, kiedy przepisują leki do moich pacjentów, zawsze to przemyśleć. Pacjenci umieścić swoje życie dla mnie i muszę być ostrożny i odpowiedzialny za swoje zdrowie. Bez względu na to jak mała tabletka jest, muszę myśleć o całych działań leku.
  Kiedy przypomniał Amen, jego ciepły uśmiech pojawi się w moim mózgu wyraźnie. Nieważne jak ból zastrzyk jest on przyjmować z uśmiechem. Bez względu na to, jak gorzkie lekarstwo jest, bierze się z uśmiechem. Bez względu na to, jak poważny jest jego obrzęk, on współpracować z uśmiechem. On uśmiecha się cały czas z wyjątkiem partii zobaczyć-off. Trzymał ręce w dłoniach mocno, że dzięki mnie ze łzami. I powiedział: "Łzy nie należą do ciebie." Znów się uśmiechnął i zapytał mnie: "Czy wiesz, dlaczego ja uśmiecham się cały czas" Pokręciłem głową. Powiedział mi: "Uśmiech jest siłą, która może zachować wszystkie bóle i cierpienia od kiedy się uśmiecham, czuję, że nie jestem chory Cóż, kiedy się uśmiechasz, znajdę nadzieję być zdrowe..." Tak, uśmiechu silna moc sprawiają, że zarówno moich pacjentów i uważam, nadzieję i siłę w walce z chorobą nerek. Dziękuję, Amen. Znajdziesz zdrowia w naszym szpitalu i pozostawić nadzieję i zaufanie do nas. Twój ciepły uśmiech i łzy na imprezie będzie zawsze w moim umyśle.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition