2015年11月26日星期四

Objawy i Leczenie torbieli nerkowych pękniętego

Pacjenci: Pół roku temu, zdiagnozowano u mnie torbieli nerkowych przez przypadek w jednym badaniu fizykalnym. Jednak miejscowy lekarz nie oferuje żadnych specjalnych zabiegów i po prostu zapytał mnie zrobić TK po 6 miesiącach. W zeszłym tygodniu poszedłem zrobić tomografię komputerową i lekarz stwierdził, że torbiel poszedł; Zastanawiam się tylko, czy torbiel zmniejszyła się o siebie lub pęknięte.
Eksperci: Ile torbiele masz? Jeden lub kilka? Czy wiesz, że rozmiar największego pęknięcia torbieli i jeden?
Pacjenci: Mam tylko jedną torbiel korowej nerek (Jest Torbiel korowa Moje nerki prawej, co mam zrobić) na moim lewym torbiel a teraz nie ma? 6 miesięcy temu, torbiel jest około 3,3 cm. A ja chcę wiedzieć, dlaczego torbiel będzie już bez leczenia i jest to normalne, że torbiele zgasną po pewnym czasie.
Eksperci: nerki torbiel jest częstą chorobą nerek i torbiele nie zniknie sama. Torbiele mogą tylko rosnąć większe i większe wraz z wiekiem. I myślę, że torbiel pękła musiało. Ponieważ większość proste torbiele nerkowe są łagodne i na wczesnym etapie nie powodują żadnych objawów lub objawy do pacjentów, większość lekarzy ignoruje torbiele i tylko zapytać pacjentów robić regularne testy i kontrole co pół roku lub rok, aby przestrzegać Warunkiem wzrostu torbieli. Jednakże torbiele rosną w sposób ciągły i po cyst jest większy niż 3 cm, ma możliwość pęknięcia. To dlatego, że powiększone torbieli zostaje ściśnięta otaczające tkanki i powodować niedotlenienia i niedokrwienia nerek. Zwłaszcza, gdy pacjenci nie zwrócić większą uwagę na ich codziennej diety i życia zwyczaju, torbiele będzie szybko rosnąć i powodować wiele objawów i powikłań. (Co należy zrobić z nerki torbiel Pęknięcie?) W przypadku torbieli pęknięcia, pacjenci zwykle cierpią z powodu zakażenia i gorączki. Czy doświadczyłeś żadnych dolegliwości w ciągu ostatnich 6 miesięcy?
Pacjent: Tak, miałem gorączkę i bóle poważne w brzuchu raz. Ja po prostu wziąłem jakieś antybiotyki i środki przeciwbólowe. Jest to, że wszystko w porządku, muszę inne zabiegi?

Eksperci: W tym stanie, należy najpierw zrobić kilka związanych testy, takie jak badania krwi, badania moczu, CT, aby wyjaśnić obecne warunki. Choć torbiel, minęło, trzeba zwrócić większą uwagę na nerki od torbiele są łatwe do nawrotu. Polecam wziąć kilka chińskich leków ziołowych, które mają funkcje promowanie krążenie krwi i usuwanie zastój krwi i uzyskanie przez meridiany, tak aby dostarczyć wystarczającej ilości krwi, tlenu i innych niezbędnych odżywiania do nerek i obniżyć ryzyko nawrotowego tempie torbiele. Chińskie leki mogą również zapobiegać rozsiane nerek i zwłóknienie i utrzymania działalności życia w nerkach

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition