2015年10月15日星期四

Głos pacjentów: Szpital Shijiazhuang choroba nerek jak w domu

Dziś wywiad u niektórych pacjentów z chorobą nerek w Shijiazhuang choroby nerek szpitala. Mamy dobry czas. Wszyscy pacjenci są zadowoleni ze środowiska tutaj. I podsumować kilka punktów, jak następuje:
Dziennikarz: Jak myślisz o życiu tutaj? Można przystosować się do życia w Chinach?
Pacjenci: Lubię życie tutaj bardzo wiele. Wszyscy lekarze i pielęgniarki są tu bardzo uprzejmie i ciepło serca, dają nam dużo pomaga zarówno w życiu i leczenia tutaj. Czułem się tutaj tak jak mojego domu, wszystko przyjaciel obchodzi i pomagać sobie nawzajem. Postrzegamy siebie jako członków rodziny.
Dziennikarz: Leczenie choroby nerek, która jest najbardziej atrakcyjna dla Ciebie?
Pacjenci: Micro-chińskiej medycyny. Zanim tu przyjechałem, mój brat traktował swoje złamane nogi w naszych krajach przez Micro-chińskiej terapii medycyny. Widziałem dobre efekty terapii Micro-chińskiej medycyny. Szukałem szpitalu choroby nerek, która ma bardzo dobrą terapię Micro-chińskiej medycynie od dawna. Kiedy spojrzałem na stronie internetowej znalazłem Shijiazhuang choroby nerek szpitala traktuje wielu pacjentów z chorobami nerek przez Micro-chińskiej terapii medycyny i większość z nich są jeszcze w dobrym stanie teraz. Więc w końcu wybrać Shijiazhuang choroby nerek szpitala w leczeniu mojej choroby nerek. Efekty okazały się, że dokonali właściwego wyboru, bo jestem w bardzo dobrym stanie teraz. Moje wysokie ciśnienie krwi spadło i wysoki poziom kreatyny spadła. Teraz jestem po prostu jak normalnych ludzi. Bardzo dobry, terapia Micro-Medycyna chińska w Chinach!
Dziennikarz: Czy mógłby Pan podać nam jakieś sugestie dotyczące naszej strony internetowej tak, że możemy zrobić coś więcej dla pacjentów z chorobami nerek, tak jak ty?

Pacjenci: to lepiej dodać jakieś prawdziwe historie pacjentów poddanych kontroli w szpitalu i zostały wyleczone z powodzeniem. I trzeba zwracać uwagę na myśli i głos pacjentów tak, że można to zrobić lepiej dla pacjentów z chorobą nerek tutaj.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition