2015年6月24日星期三

Powierzchowne Objawy przewlekłej choroby nerek (PCHN)

Większość ludzi nie może mieć poważne objawy, do ich choroba nerek jestzaawansowany. Jednak można zauważyć, że te następujące objawy powierzchowne.
1. spadła bardziej zmęczony i mam mniej energii
2. mają kłopoty z koncentracją
3. mam apetyt
4. mam skurcze mięśni w nocy
5. mam spuchnięte stopy i kostki
6. mam opuchliznę wokół oczu, szczególnie w godzinach porannych
7. potrzeba oddania moczu częściej, szczególnie w nocy
Ktoś się przewlekłe choroby nerek (PCHN) w każdym wieku. Jednak niektórzy ludziesą bardziej prawdopodobne niż inne do rozwoju chorób nerek. Masz podwyższoneryzyko chorób nerek, jeśli ty tych następujących chorób.
1. cukrzyca
2. wysokie ciśnienie krwi
3. ma w rodzinie choroby przewlekłe nerek

4. należą do grupy ludności, które ma wysoki wskaźnik cukrzycy lub nadciśnieniatętniczego, takich jak African American, Hiszpanie. Azjatyckich i amerykańskichIndian.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Full Name:
Country:
Email:
Phone Number:
Whatsapp:
Medical Report:
Disease Description:
 

Here doctors offer free analysis about illness condition